גד בירון – אוטוריטה צרכנית שעובדת בשבילך

דיגיטל, וידאו וטלוויזיה, פרינט, רדיו

תסביר, תמכור – זה העיקרון שהפך את גד בירון לאוטוריטה צרכנית מובילה בישראל, שמשפיעה על קבלת החלטות של צרכנים, ועל עקומת המכירות של מותגים.

אלפי קמפיינים של תוכן שכנועי מדויק, לאורך 30 שנה, מספרים את הסיפור של ה-Story Teller הכי אפקטיבי במדיה.
זה התחיל בעיתונות המודפסת (פרינט), התרחב לרדיו, עבר לטלוויזיה, וכמו כל ערוץ שיווק מצליח – התבסס גם במרחב הדיגיטלי.

את הכתבות הפרסומיות (Advertorials) בחתימת גד בירון תמצאו היום בכל ערוצי הדיאלוג הצרכני.
מרבית הקמפיינים בשנים האחרונות הם Cross Media.

המתודולוגיה של גד בירון

הכתבות של גד בירון מביאות את המותג לשיח ישיר עם הצרכן. כל קריאה, צפייה והאזנה לתוכן היא למעשה דיאלוג, בו גד בירון מתמודד, בשם המותג, עם הדילמות, השאלות והמוטיבציות של הצרכנים במטרה להפוך התעניינות להחלטה –Attention to Action .

התוכן האינפורמטיבי של גד בירון מגיע לרבדים ששום קמפיין פרסומי “רגיל” לא יכול להגיע אליהם. התוצאות בהתאם.

גד בירון

לאורך שנים רבות גד בירון היה הכלי המשלים של קמפיינים אשר יצרו מודעות. בעידן הדיגיטלי, בו הצרכן הוא אקטיבי יותר ולוקח אחריות על המידע, הכתבות של גד בירון עוברות יותר ויותר לעמדת ההובלה של קמפיינים צרכניים.

מה הסוד?

הסוד האמיתי של גד בירון הוא השפה. התוכן הצרכני של גד בירון סוחף את הצרכן המתעניין/מתלבט לחוויית מידע עשירה, מדויקת, אמינה, המוגשת באופן ברור, קולח וידידותי.
פעם קראו לזה ‘פרסום בסגנון עיתונאי’, היום קוראים לזה Story Telling. היכולת להפוך מידע צרכני “יבש” לסיפור מרתק ומשכנע, שמניע לפעולה (התוצאות מדברות בעד עצמן) זו אמנות של שפה. לכל קהילת צרכנים יש שפה משלה, והאתגר של גד בירון הוא להתחבר.

ד בירון

הכל מבוסס על ההנחה המוכחת שהצרכן רוצה לדעת, להבין, מחפש תועלות, ומוכן להשקיע זמן כדי להשתכנע.
עובדה, זה עובד. כבר יותר מ-30 שנה.

רוצה לרתום את העוצמה של גד בירון לטובת המותג שלך?