176 שנ ות נדל״ ן 90 ביצוע שעובדת לפי סטנדרטים מקובעים או מיושנים, ולא לפעול כחברה פסיבית שכל מטרתה לספק את המוצר. מנהליה חותרים למצוינות וליצירתיות ושואפים לביצוע מושלם ככל הניתן, תוך התאמת אופי ומפרט הפרויקט לדרישותיו ולצרכיו של הדייר. בחברה קבעו מצפן מקצועי, תחת הכותרת "משולש הזהב", הכוללת הקפדה על איכות, לוח זמנים ועמידה בתקציב. החברה הייתה מהראשונות בענף שאימצו שיטות בנייה מתקדמות, בשאיפה לאפס תקלות ולמיקסום איכות המענה ללקוח. כך, למשל, היא הייתה בין הראשונות בישראל שעשו שימוש בשיטת "ברנוביץ" המשופרת. בתחום הבנייה הציבורית עושה החברה שימוש באלמנטים טרומיים, בחומרים מרוכבים ובטכניקות מתקדמות ומשופרות. החברה חרתה על דגלה את ערך החדשנות כאחד מערכיה החשובים ביותר ופועלת ללא הרף לאימוץ טכנולוגיות חדשניות, תוך יישור קו עם טרנדים נדל"ניים בינלאומיים. בין היתר היא עושה שימוש בשיטות ובטכניקות בנייה יצירתיות, תוכנות ואפליקציות מתקדמות, שימוש במשרד דיגיטלי ללא ניירת ועוד. במסגרת ערך החדשנות היא משתפת פעולה עם חברות סטארט אפ מבטיחות מעולם הנדל"ן. אנשי צוות מהשורה 100 בחברה מועסקים, נכון להיום, כראשונה, עליהם נמנים מהנדסים, מנהלי עבודה, ממוני בטיחות, לוגיסטיקה, אדמיניסטרציה ושירות. אורי דגן, 2021 המשנה למנכ"ל, זכה בתואר "מהנדס מצטיין" לשנת מטעם איגוד המהנדסים. לחברה סיווג קבלני בלתי מוגבל ג' של מכון התקנים. היא משקיעה IS0 9001 ותו תקן לאיכות 5 כוכבי בטיחות. 2 משאבים רבים בבטיחות ומחזיקה ביכולות של חברה גדולה, אופי של חברת בוטיק סיון ביצוע בונה אמנם את הפרויקטים מהגדולים והמורכבים בישראל - הן מבחינה פיננסית והן מבחינה הנדסית - אך במקביל נותרה חברה בעלת אופי בוטיקי ומשפחתי. הדבר בא לידי ביטוי ברמת שירות גבוהה ביותר, ביחס אישי ונעים לכל לקוח ובזמינות ומענה גבוהים מהמקובל לכל בקשה מצדם. החברה גם מודדת את ספקיה במדדים נוקשים של שירות, אמינות ואיכות ומבצעת סקרים שוטפים כדי לעמוד על מידת שביעות הרצון של לקוחותיה. בחברה מודעים לכך שרכישת דירה היא העסקה הכלכלית החשובה והיקרה ביותר עבור הישראלי הממוצע ועל כן הנהלתה של סיון ביצוע דוגלת בשליטה אבסולוטית על אתרי הבנייה שלה ולכן כעיקרון אסטרטגי היא לא בונה יותר מעשרה פרויקטים בכל זמן נתון. שליטה ובקרה מלאות מצליחות להביא את החברה, פעם אחר פעם, לעמידה באיכות בנייה קפדנית ובלתי מתפשרת, בתקציב קשיח ובעמידה בלוח הזמנים המוקדם שסוכם עם הלקוחות הצוות שם דגש רב על שירות הלקוחות, תוך מתן מענה מקצועי, מהיר ויעיל לדיירים. החברה הגדילה לעשות והעמידה בראש מערך שירות הלקוחות שלה סמנכ"ל, שתפקידו לוודא כי חוויית השירות ללקוח עומדת בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה. שני אלמנטים עיקריים בחוויית השירות בחברה נוגעים לתקופת הבדק ולאופציית שינויי הדיירים: הראשון מתייחס לבדק - לקוחות החברה נהנים ממוקד טלפוני ממוחשב המבוסס על צוות מוקדניות מיומנות, מקצועיות ושירותיות. עם קבלת הקריאה במוקד מוצב לקבלני המשנה תאריך יעד לסיום תיקון הליקוי, במטרה להעניק להם מענה ופתרון מהיר. השני הוא יישום שינויי דיירים ותיאום אדריכלי - החברה מאפשרת לכל לקוח להיות מעורב בבניית הדירה על פי צרכיו. לשם כך עומדים לרשותו מעצבי פנים מהשורה הראשונה, המסייעים לו לבצע את השינויים הנדרשים. המטרה היא לקלוע לטעמו העיצובי של הדייר ולבנות עבורו את דירת החלומות. היצירות שלנו חוות גורדון, כוכב הצפון, תל אביב / קבוצת רכישה בניהול קומות 25 מגדלים בני 2 פרויקט יוקרתי ובו קבוצת חג'ג' - יח"ד, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 169 ובהם שנבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומעניקים את חוויית המגורים המושלמת של תל אביב. בין המגדלים נבנה מיני קאנטרי ובו בריכת שחיה וחדר כושר חדשני. קומפלקס מתחם הצנחנים, צפון תל אביב - YARD TLV בנינים 4 קומות ו- 25 מגדלים בני 2 מגורים חדש שבו יח״ד. בקומפלקס לובאים מרווחים, 370 קומות, כ- 8 בני מעליות, חניה תת קרקעית פרטית, מועדון דיירים וקומת מסחר עם חנויות בוטיק. - פרויקט מגורים יוקרתי / "קבוצת יצחקי" ELITE רחובות 24 מגדלים בני 3 שנבנה בשני שלבים. בשלב הראשון נבנו קומות מעל חניון. בשלב השני, שהסתיים גם כן והחל את יח"ד. 476 קומות שבהם 24 מגדלים בני 2 שלב האכלוס נבנו סיון ביצוע , מגדל ספיר, חדרה 10 פרופסור דן שכטמן 076-5316000 sivanb.co.il
RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==