משרד הפרסום של התוכן

שיאון קונטנט (SeeOn Content) מובילה את תחום הפרסום מבוסס התוכן בישראל (Advertising Content) כבר למעלה משלושה עשורים.
התוכן השיווקי והפרסומי שיוצרת ומייצרת שיאון ללקוחותיה הוא חלק מהנוף השיווקי והצרכני שלנו, של כל ישראלי – קודם בעיתונות המודפסת וברדיו, בהמשך בטלוויזיה, והיום דומיננטיות במרחב הדיגיטלי.

שיאון נוסדה בשנת 1990 ע”י חיליק שיאון, שהביא לישראל את מתודולוגיות השיווק באמצעות תוכן, שהיו אז נפוצות בעיקר בארה”ב. באותם ימים קראו לזה “פרסום בסגנון עיתונאי” (Advertorial), עם גד בירון – אוטוריטת תוכן צרכני מבוססת ופופולרית.
מדובר בבנייה של מסרים שיווקיים ופרסומיים המשתלבים בסביבת התוכן בה הם מופיעים, הן בסגנון והן בחזות, ומשפיעים על הרבדים העמוקים של התודעה. לא רק חשיפה ומודעות, אלא גם תרומה ישירה הבנה, התעמקות ותמיכה אפקטיבית בקבלת החלטות צרכניות.
אנחנו קוראים לזה ‘תוכן שכנועי’.

המוח של הצרכן - שיאון קונטנט

בשנים האחרונות מובילה שיאון מהלכי Content Branding יצירתיים, עמוקים ומתמשכים, בהם פעילות ומעורבות (פרויקטלית או מתמשכת) עם מותגים וגורמים כלכליים מובילים, כמו קבוצת אריסון, אלקטרה, סמסונג, הולנדיה, אקסלנס, לובינסקי, מכשירי תנועה (סוזוקי) ועוד רבים – לביסוס יתרון תחרותי לכל לקוח.

הפתרונות הייחודיים של שיאון הם תולדה של גיבוש אסטרטגיות תוכן, מהן נולדים הקונספטים הקריאייטיביים (‘פיצוחים’) של מהלכי תוכן יצירתיים במיוחד שזכו למוניטין חוצה שנים וחוצה קטגוריות רבות.

בשנים האחרונות פיתחה שיאון מספר פורמטים פורצי דרך בעולמות התוכן:
  • הפודיום – פורמט פורץ דרך Cross Screens > טלוויזיה+דיגיטל > מהלך תוכן יצירתי למעורבות שיא.
  • MultiStory – פורמט חדש ודרך חדשה לספר את הסיפור של המותג: ספר פיזי+קרוס דיגיטל.
  • MultiBook – פורמט חדש ודרך חדשה לבסס אוטוריטה – פרסונה+המותג: ספר פיזי+קרוס דיגיטל.
  • The STAGE – פורמט אירועי תוכן חדשני לביסוס הקשר בין המותג ללקוחות>ספקים>עובדים (Employer Branding)+ הפצה רוויה של וידאו וטקסט בדיגיטל.
 

חיליק שיאון | מייסד ומנכ"ל קבוצת שיאון

חיליק שיאוןחיליק שיאון, מייסד ומנכ”ל קבוצת שיאון (SeeOn) הוא איש שיווק, קריאייטיב ומומחה תוכן מהבולטים והמובילים בישראל.
חיליק נחשב לאבי התוכן השיווקי ומפתח אמנות ה- Story Telling בישראל ומי שפיתח כאן את הפרסום בסגנון עיתונאי (Advertorial), בתחילה תחת המותג הפופולרי גד בירון, שהפך עם הזמן לאוטוריטה צרכנית מובילה בישראל, ולאורך השנים היה שותף למיזמי תוכן חדשניים ופורצי דרך.

חיליק שיאון, מרצה לשיווק וקופירייטינג, יזם והוביל לראשונה בישראל פרויקטים שאפתניים של תוכן יצירתי Cross Media – ושותף להובלת מסעי פרסום ומיתוג של מותגי על, ולפיתוח של פורמטים חדשניים, אף בקנה מידה עולמי, בתחום התוכן השיווקי האיכותי.  

אבני דרך:

  • עורך מוסף ‘עיצובים’ (הופץ בידיעות אחרונות)
  • ייסוד קבוצת שיאון לתוכן שיווקי-שכנועי
  • יוצר מותג התוכן הצרכני גד בירון
  • יועץ למנהלים בכירים בתחום התוכן היצירתי
  • מפתח פורמט ‘הפודיום’, Cross Screens – טלוויזיה+דיגיטל
  • יוצר הפורמטים MultiStory  (סיפורי מותג) וה-MultiBook (ספרי אג’נדה)
  • מו”ל ויזם ה-New Publishing, ראשון מסוגו בעולם
  • מפתח פורמט לאירועי תוכן חדשניים – The STAGE