מולטי-סטורי MultiStory

דרך חדשה לבנות את האוטוריטה שלך
דרך חדשה לבנות את הסיפור של המותג שלך

יש לך תוכנית שיווק, גאנט מסודר, הקמפיינים עושים את העבודה פחות או יותר, אתה עושה הכל כדי לבנות יתרון תחרותי וחותר לבנות את האוטוריטה שלך, את הסמכות שלך כמומחה המוביל והמובהק בקטגוריה.
יש לך אג׳נדה. היח״צ עושים הכל לחשוף אותך תקשורתית, אבל אתה יודע שחסר פרט אחד חשוב, משהו אחד גדול יותר, שימקם אותך על הבמה כמוביל בלתי מעורער בתחומך: ספר!

כן, הספר הקלאסי, זה שנמכר ברשתות הספרים, שמושק באופן שיריץ אליך תקשורת, שיעצים את הסמכות שלך וירים אותה עוד ועוד.

מולטי-סטורי - אקו-סיסטם - שיאון קונטנט
מולטי-סטורי - שיאון קונטנט

מולטי-סטורי – מה הסיפור שלך?

הספר שלך יוצא לאור לאחר תהליך מתודולוגי של תחקיר, ניתוח מידע ובניית התוכן. הוא מופץ בחנויות הספרים הפיזיות והווירטואליות. אבן הדרך הבאה היא אירוע ההשקה.
מכאן מתחיל פרויקט רב-שלבי של הפצה – הן של הספר עצמו ובעיקר של תכנים נבחרים מתוכו.

האוטוריטה נבנית נדבך אחרי נדבך, שלב אחרי שלב, עפ”י תוכנית סדורה של חשיפה במרחב הדיגיטלי, אירועים, מדיה ועוד. כל מולטי-סטורי והסיפור שלו.

מה מתאים לך בדיוק?

  • אג’נדה אישית: לבניית האוטוריטה שלך
  • סיפור מותג: לבניית הסיפור של המותג שלך
  • מדריך מעשי
  • ביוגרפיה

עוד ועוד מותגים גילו את הפלטפורמה שמאפשרת לספר את הסיפור שלהם גם בספר פיזי וגם להפיץ אותו, עפ”י תוכנית סדורה, בחשיפה במרחב הדיגיטלי, אירועים, מדיה ועוד. כל מולטיסטורי והסיפור שלו. תחשוב גם על תמיכה ייחודית ומרגשת ב”מיתוג מעסיק” (Employers Branding).

רגע, מה עם הזמן שלך? אנחנו יודעים שאין לך זמן להרים פרויקט כזה, אבל לנו יש! אנחנו לוקחים אחריות מלאה על כל התהליך, Z-A.