גם אתם בבית? אחרי כמה ימי הלם וקיפאון, המפרסמים הגדולים מתחילים להפשיר תקציבים ולחזור למסכים. הרבה פסיכולוגיה בעניין. העיקרון המקצועי תמיד נכון: לא להיכנס לבונקר, לשמור על נוכחות ועל בולטות.
שתי סיבות טובות נפגשות הפעם: רייטינג שיא ומחירים בתחתית. הזדמנות של פעם בקורונה. עוד רגע ו"לא להיכנס לבונקר" הופך למנטרה שמתגלגלת מפה לאוזן (2 מטר דיסטנס, כן?) ומשרתת יותר מבעל עניין אחד.
אבל באמת של המצב (סליחה, הקורונה) באמת כבר לא חכם, למשל, להסתגר ולעצור פרסום. בהיסטוריה של השיווק והפרסום בישראל נרשמו כמה פרקים של ניצול אמיץ ויצירתי של הזדמנויות מהסוג הזה.
ותיקי הענף זוכרים את ברונו לנדסברג האגדי (סנו), חלוץ גדול שידע לנצל ימים של מיתון/משבר כדי ללחוץ על דוושת הפרסום והתקציבים, ולצאת מכל סבב כזה מותג על.
יעקב (אופטיקה) הלפרין התחיל עם זה בגדול במחזור העכשווי ואיתו עוד כמה מותגים בולטים. התובנה הזו זוכה בימים אלה לעדנה הולכת וגוברת מפי כל הדוברים האינטרסנטיים. ובצדק.
אבל בעת הזאת, שעטופה בשכבות רבות של הגנות מנטליות ופסיכולוגיות מצד מיליוני צרכנים, הולכת ונלמדת ההבנה שהפעם צריך להזניק למגרש שחקן חיזוק מוכח ומדויק, שיודע לנהל את "השיחה" עם צרכן מהסס וחרד. כמו מלך אמיתי. במילה אחת: תוכן. בשתי מלים: תוכן עכשיו! ויותר במדויק: תוכן חדש, מותאם לתקופה, מקצועי, יצירתי ואחראי, שמייצר ערך אמיתי לצרכן – וכמובן גם למותג.
אז כן, זה בדיוק הזמן ליוזמות תוכן חדשות, עם קריאייטיב מקצועי, מפתיע וחכם. תוכן שיוציא את המותג שלכם מהמשבר הזה מחוזק מאי פעם – שיבסס לכם ערך של מוביל בקטגוריה ויתרום (גם) למכירות עכשיו.